Konsulenten är tillbaka

Hej Alla!

20160107_134904

Nu är jag tillbaka efter en längre tids fantastisk föräldraledighet. Som ni ser på bilden så har jag kunnat koppla av från arbetet och fokuserat på det jag skulle, men det innebär också att jag med stor inspiration är tillbaka på jobbet och har en del att få grepp om igen.

Jag ser fram emot ännu ett spännande slöjdår för alla slöjdare, jag har mängder av idéer och visioner men tar gärna emot fler av er så dra er inte från att kontakta mig.

Jag vill med stor värme tacka min vikarie – smeden Lina Söderberg som har gjort ett storartat jobb med bl.a. utställningen Björk som var i Österbybruk i somras och med ”järnprojektet”. Naturligtvis så kommer jag att även intervjua henne och lägga in hennes profil under fliken Järnportalen på vår blogg.

Så till vi ses eller hörs igen – Ha en riktigt god start på 2016 och må aldrig era slöjdknivar bli slöa!

Det här inlägget postades i Slöjd händer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

