Er nya konsulent!

Javisst, och det är ju jag!
Jag heter Elin Danielsson och jag kommer att jobba med barn och ungdomsverksamheten här i länet.

Jag gick i juni 2014 ut utbildningen Ledarskap i slöjd och kulturhantverk vid Göteborgs universitet, en treårig kulturledarutbildning med hemslöjdsinriktning. Jag har under utbildningen bland annat varit en av de drivande bakom projektet Slöjdlustar, som har haft som mål att lyfta den lustfyllda, lekfulla och unga slöjden. Att lyfta och arbeta med barn och ungas slöjdande är något som jag brinner för och det känns som ett privilegium att få arbeta med detta tillsammans med alla er här i Uppsala!

Är det så att du har några idéer, tankar eller vill kontakta mig så skicka gärna ett mail eller ring mig! Mina kontaktuppgifter finns under kontakt här på bloggen.

Vi ses i slöjden!

elin!

Det här inlägget postades i Slöjd händer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

