Dela lokal för textil verksamhet?

Är du textilare och vill dela lokal för vävning och maskinstickning med Görel?
Så här skriver hon:
Jag heter Görel Toler. Jag arbetar med textil. Jag väver,stickar och broderar.
Jag kan få  hyra en lokal i Svartbäcken, Uppsala på 26 kvm. Det är
en källarlokal med halvfönster , egen ingång. Trinettkök kommer att finnas.
Lokalen kommer att iordningställas av den som hyr ut den. Lokalen
blir klar i mitten på december. Lokalen ligger i ett hus byggt 1932  i ett
trevligt område. Centralt. Hyran för lokalen är 3000/mån.

Jag planerar att ha en vävstol  och en stickmaskin där. Min utbildning: Drygt ett år på
Wålstedts textilverkstad. Ett antal kurser på HV, Handarbetets vänner i SThlm ,
i bildvävning,broderi stickning vävning forts.

Intresserad av att dela
lokal med mig? Hör av dig till Görel Toler epost: grel.toler@telia eller mobil
073 0595712.
MVH
Görel Toler

Det här inlägget postades i Slöjd händer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

