Löv 617 – Solveig Berger och Kerstin Almqvist

Det här inlägget postades i Slöjd händer. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Löv 617 – Solveig Berger och Kerstin Almqvist

  1. Annette Källström Buckley skriver:

    Jag undrar vart mitt löv nr 635 till slut hamnade. Det var i olika gröna färger i min speciella textillappteknik, silver-guld lövtrådar och en röd-vit svart orm ”milksnake” ringlande från sida till sida. Jag köpte inte tillbaka mitt eget löv, men jag undrar så vem som” gläds” åt det nu, var det hamnade. Snälla, skriv ett svar.

Kommentera

