Löv nr 648- Ylva Flodin Spångberg

 

Jag vill med mitt löv visa att jag, som är hjärtat med mitt huvud som sticker upp, föds med oändligt många livsriktningar och möjligheter och livsval. Men alltid finns en huvudriktning hela livet. Och under livets gång upplever jag och vi var och en olika saker på vår livsresa och går då och då från vår utstakade väg åt sidan ibland. Men det kan ändå trots allt vara bra saker saker som ger erfarenheter. Och ljuspunkter upplever vi med jämna mellanrum under livets gång, små hjärtan!

Det här inlägget postades i Slöjd händer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

